نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3638
-
الف
+

شرط «حسن وارسته» برای ادامه همکاری با «بچه مهندس»

نویسنده سریال «بچه مهندس» در مورد جزئیات فصل چهارم این سریال و شخصیت «جواد جوادی» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «حسن وارسته» نویسنده فلمنامه سریال «بچه مهندس» طی یک مصاحبه جدید در مورد جزئیات فصل چهارم این سریال و شخصیت «جواد جوادی» گفت.

وی در پیوند با بازیگر جدید شخصیت «جواد جوادی» عنوان کرد: به علت اینکه فصل 4 در ادامه فصل قبلی بوده، بنابراین تماشاگر بازیگر جدید نقش جوادی را سخت پذیرفت به این خاطر که بازیگر قبلی در ذهنش ملکه شده بود و ما هم پرش زمانی زیادی نداشتیم و به همین خاطر کمی طول کشید که مخاطبان بازیگر جدید را قبول کنند.

نویسنده سریال «بچه مهندس» در پیوند با تغییر کارگردان و تغییر بازیگر نقش مرکزی در فصل 4 گفت: در همه جای دنیا چنین ماجرایی مرسوم است و حتی مشهورترین فلم ها و سریال ها همگی تغییر بازیگر نقش مرکزی داشتند.

وی ادامه داد: اگر در فصل قبلی بازیگری مطرح شد بر اساس توانمندی بازیگر و متن ها بود. همچنین ویژگی ها و ابعادی که نقش در فلمنامه دارد همراه با بازیگر توانمند توانست نقش خوبی را رقم بزند. در سه فصل قبل هم «یونا تدین» و «مانی رحمانی» هر دو بازیگرهای خیلی شناخته شده ای نبودند اما ویژگی های قصه و نقش آنها را به مردم شناساند یا بازیگران دیگری که در فصل سه دیده شدند.

نویسنده فلمنامه سریال «پایتخت2» در مورد همکاری با «احمد کاوری» کارگردان جدید سریال اظهار داشت: از همان روز اول با همدیگر تعامل داشتیم و نگاه هایمان را به هم نزدیک کردیم. فلمنامه یک اثر مستقل نیست و وقتی فلمنامه دیده می شود که ساخته شود. یعنی کار گروهی و مثلث طلایی کارگردان، تهیه کننده و نویسنده باید در کارها وجود داشته و تعاملی بین شان باشد و من هم سعی کردم این تعامل را حفظ کنم.

حسن وارسته در پایان ضمن اشاره به ساخت فصل پنجم سریال «بچه مهندس» به خبرنگار فارس گفت: من که خداحافظی کردم. اگر قرار باشد فصل بعدی ساخته شود باید زمان نگارش به اندازه کافی در اختیارمان باشد به این خاطر که مردم از ما انتظار دارند و باید کار خوبی را تحویلشان دهیم. تمایلم این است که این فصل خداحافظی کنم مگر اینکه اتفاقاتی بیفتد اما فعلا برنامه ای برای فصل پنج ندارم. درباره فصل پنج صحبت هایی انجام شده و برنامه ریزی هایی شده است اما من هنوز برنامه ای ندارم.

گفتنی است فصل چهارم «بچه مهندس» هم اکنون از رسانه ملی ایران در حال نشر است و ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی و حسن ولیخانی بازیگران فصل چهارم این سریال هستد.

تاکنون دو فصل از سریال دیدنی «بچه مهندس» از شبکه جهانی آی فیلم 2 برای مخاطبان نشر شده است.

در پیوند با این خبر:

«حسن وارسته»: ترجیح می دهم «بچه مهندس» در اوج تمام شود

دانلود سریال «بچه مهندس»

دانلود سریال «بچه مهندس2»

نقش آفرینی «کورش سلیمانی» در سریال «بچه مهندس 4»

خبرهای جدید از سریال «بچه مهندس 4»

«روزبه حصاری» در «بچه مهندس ۴» حضور ندارد؟!

«عبدالرضا اکبری» بازیگر «بچه مهندس4» شد

فلمبرداری «بچه مهندس4» با کارگردان جدید آغاز شد

ع ا

نظر شما
ارسال نظر